ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ!!ΑΠΟ ΑΠΙΣΤΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ!![ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ 2 ΒΙΝΤΕΟ]ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!


ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ!!ΑΠΟ ΑΠΙΣΤΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ!![ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ 2 ΒΙΝΤΕΟ]ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!






Ο Κλάους Κένεθ γεννήθηκε στην Τσεχοσλοβακία το 1945, βίωσε την κακοποίηση, την εγκατάλειψη, τις ουσίες, τη φυλακή, την άσωτη ζωή, μέχρι που γνώρισε τον Θεό.



Στην ιστορία του Χριστού πάνω στη γη, ανάμεσα σε σπουδαίες αποκαλύψεις καταλαβαίνουμε ότι ο

Χριστός έχει «νομιμοποιήσει» την εξαίρεση στον κανόνα, ελεύθερος από κάθε ανθρώπινο περιορισμό, ακόμα κι αν παραβιάζονται οι νόμοι της φύσης, με πρώτη τη νίκη κατά του θανάτου! Ετσι, ενώ αρκετά συχνά ο Χριστός προέτρεπε να μην κοινοποιήσουν τίποτε από τις αποκαλύψεις που πραγματοποιούσε στους ανθρώπους, όταν πήγε στους Γεργεσηνούς, προέτρεψε τον νυν ιματισμένο και σωφρονούντα πρώην δαιμονισμένο και καταβασανισμένο νέο, τον φόβο και τον τρόμο όλων των καθωσπρέπει εμπόρων των χοίρων, να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής του μαρτυρώντας αυτά που του έκανε ο Θεός. Αυτό κάνει κι ο Κλάους Κένεθ έως σήμερα. Ποιος όμως είναι αυτός ο ιδιαίτερος άνθρωπος;



Ο Κλάους Κένεθ γεννήθηκε στην Τσεχοσλοβακία το 1945, τη νύχτα που ο Κόκκινος Στρατός κατέλυσε το Γ΄ Ράιχ. Τα παιδικά χρόνια του σημαδεύουν οι κακουχίες και η γονεϊκή εγκατάλειψη. Σε νεαρή ηλικία κακοποιείται σεξουαλικά από έναν καθολικό ιερέα, γεγονός που τον κάνει να αποστραφεί βαθιά τον χριστιανισμό…

Στην εφηβεία εξωθείται σε αντικοινωνικές και αναρχικές συμπεριφορές, απότοκο των οποίων είναι οι συχνές καταδίκες και οι φυλακίσεις του. Στα μετεφηβικά χρόνια επιχειρεί να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο της Τυβίγγης, γρήγορα όμως εγκαταλείπει τις σπουδές του και βυθίζεται επί επτά χρόνια στον κόσμο των ναρκωτικών. Περιπλανιέται σε όλο τον κόσμο αναζητώντας την αλήθεια και κυρίως τη δύναμη να εξουσιάζει τους ανθρώπους, τους οποίους μισεί όλο και περισσότερο. Γνωρίζει τον ισλαμισμό, τον βουδισμό και τον ινδουισμό. Στη συνέχεια καταφεύγει στον λατινοαμερικανικό αποκρυφισμό και στη μαγεία.



ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ



Η θαυμαστή σωτηρία του από βέβαιο θάνατο το 1981 στην Κολομβία τον ωθεί να στραφεί στον Χριστό. Η γνωριμία του με τον π. Σωφρόνιο του Εσεξ το 1983 θα τον οδηγήσει στην Ορθοδοξία και στην ψυχική και πνευματική αποκατάστασή του.

Η Μελίτα Αντωνιάδου, εικαστικός, βρέθηκε με τον Κλάους Κένεθ τυχαία και αργότερα, όταν εκείνος μιλούσε στο ελληνικό κοινό, συχνά τον μετέφραζε. Η ίδια μίλησε στην «Ορθόδοξη Αλήθεια» για τη γνωριμία τους, για τη ζωή του και για τη φιλία που αναπτύχθηκε ανάμεσά τους, καθώς και για την ιδέα της να μεταφέρει σε εικονογραφημένη μορφή αποσπάσματα από τη δραματική ζωή και τη μεταστροφή του. Η κυρία Αντωνιάδου διευκρινίζει: «Η πρόθεσή μου ήταν να μεταφέρω σε γκράφικ νόβελ τη ζωή του Κλάους Κένεθ, ο οποίος βίωσε ακραίες καταστάσεις κι έζησε αγωνιζόμενος να βρει νόημα στη σύντομη και πολύπαθη ζωή.

Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ, ΤΑ ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ  ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ



Ο Κλάους Κένεθ επιστρέφει στις σπουδές του και διορίζεται καθηγητής σε σχολείο. Βαπτίζεται ορθόδοξος το 1986. Από τότε εξακολουθεί να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, για να μαρτυρήσει πλέον τι του έκανε ο Χριστός. Μεταφράζει με την ευλογία του γέροντα Σωφρονίου ορθόδοξα πατερικά κείμενα στα γερμανικά. Είναι παντρεμένος με μια Σέρβα φυσίατρο και μαζί βοηθούν πολύ κόσμο. Εχει ιδρύσει ιδρύματα στην Αφρική και τη Βοσνία για ορφανά και εγκαταλελειμμένα παιδιά. Η βιογραφία του έχει μεταφραστεί σε 12 γλώσσες και τα έσοδα από τα βιβλία του πηγαίνουν όλα σε αγαθοεργίες. Σήμερα ζει στο Φρίμπουργκ της Ελβετίας.


Οι άνθρωποι της Χάριτος είναι ραγισμένοι…»
O Kλάους Κένεθ κατά τη μεταστροφή του στον Χριστό πάλευε με τα πάθη που περιέγραφε ο Αγιος Ιωάννης της «Κλίμακος». Αιωνίως τα πονηρά πνεύματα δεν έχουν πρωτοτυπία. Επεφτε από την έπαρση στην κατάκριση, από τον εγωισμό για την πνευματική πρόοδό του στην απελπισία. Από τη βιογραφία του μαθαίνουμε ότι τον πλησίασαν πιστοί από περισσότερες από 25 χριστιανικές ομολογίες. Ο ίδιος θα πει πως κανείς δεν του είχε μιλήσει για την ταπείνωση που θα συναντούσε αργότερα στην ορθόδοξη πίστη.

Η Μελίτα Αντωνιάδου, που τον μελέτησε για να δημιουργήσει την εικονογραφημένη ιστορία του, θα μας πει για τη ζωή του: «Αυτός ο ραγισμένος άνθρωπος, λοιπόν, ο Κλάους, ένας Γερμανός που γεννήθηκε το 1945, στα αποκαΐδια του Β΄ Παγκοσμίου, από γονείς επιφανείς μουσικούς, συνηθισμένος στα πάλκα και στις αυλαίες, ο βίαιος επαναστάτης, ο κλέφτης, ο γυναικάς, ο μάγος και γκουρού, τελικά έγινε ένας σύγχρονος Απόστολος, όχι εκ των δώδεκα ούτε εκ των εβδομήκοντα, αλλά εκ των μυριάδων που έως σήμερα μαρτυρούν την αποκάλυψη του Θεού στις καρδιές τους. Η ζωή του δεν είναι μόνο μαρτυρία της παρουσίας του Θεού, δίνει απαντήσεις στα “πόθεν έσχες” των διαφόρων δοξασιών και πρακτικών, των ποικίλων “εμπειριών” που σήμερα διεγείρουν την περιέργεια πολλών νέων του δυτικού κόσμου, του κόσμου στον οποίο κι εμείς εδώ ανήκουμε».



[Ο γέροντας Σωφρόνιος έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή του]



«Ο Θεός θέλει χώρο για να έρθει και οι άνθρωποι της Χάριτος είναι ραγισμένοι»




ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ



Οπως μας πληροφορεί η κυρία Αντωνιάδου, «επί 10 και πλέον χρόνια ο Κλάους τον επισκεπτόταν συχνά πυκνά και έτσι του δόθηκε ικανός χρόνος για να κατανοήσει την προέλευση όλων των πνευμάτων που του μιλούσαν και τον καθοδηγούσαν και τον παρότρυναν τόσα χρόνια σε όλο και βαθύτερους λάκκους και λαγούμια. Και στον Κλάους Κένεθ είχε επιδράσει ο ψίθυρος του όφεως: “Φάε από αυτό, θα αποκτήσεις τη γνώση του καλού και του κακού, και θα γίνεις θεός!” Οι δε ερμηνείες του γέροντα Σωφρονίου, ο οποίος είχε επίσης ασχοληθεί με ανατολικού τύπου πρακτικές στη νεότητά του, είναι από τα πολυτιμότερα δώρα που μπορεί να δοθούν σε κάποιον σύγχρονο αναζητητή, ο οποίος όμως γνώρισε μια διαστροφική διδασκαλία. Ο Κλάους Κένεθ μιλάει κι εκφράζεται έχοντας την προσωπική πείρα του, η οποία εμπλουτίστηκε από τη θεολογία του μεγάλου αυτού γέροντα κυρίως όσον αφορά τα πνεύματα της πλάνης και του σκοταδιού, καθώς και την εμπειρία της Θείας Χάριτος που σε έναν βαθμό αξιώθηκε. Σε αυτή την κατανόηση συνέβαλε καθοριστικά ο ίδιος ο γέροντας, σαν αγιασμένο σκεύος που ήταν, με την άγια υπομονή του, τη διδασκαλία του, τις συμβουλές του, κυρίως όμως με τη μεγάλη αγάπη την οποία του μετάγγισε από τα ίδια του τα σπλάχνα, σπλάχνα οικτιρμών». Και προσθέτει: «Αυτό, τολμώ να πω, έκανε λίγο αφελή τον Κλάους και νόμιζε ότι οι περισσότεροι χριστιανοί θα προστρέχουν σε αυτόν με την ίδια αγάπη και με την ίδια αντίληψη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και προδιαγραφών που διέθετε γι’ αυτόν ο υπέροχος γέροντας, ενώ πολλοί τον περιτριγυρίζουν από απλή περιέργεια και άλλοι απέχουν με κάποιον εκνευρισμό, καθώς δεν είθισται -και ορθώς- να κοινοποιούμε τη σχέση μας με τον Θεό, πολλώ δε μάλλον να καρπωνόμεθα δάφνες γι’ αυτό».



[ Με τον Μητροπολίτη Αργολίδος κ. Νεκτάριο. Δεξιά: Ο Κλάους Κένεθ στο Μοναστήρι του Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη ]




Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ, Η ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΩΣ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΝΟΩΝ ΚΛΑΟΥΣ



Από τη μεταφρασμένη βιογραφία του Κλάους Κένεθ πληροφορούμαστε ότι η μητέρα του καταλαμβανόταν από δαιμονικές δυνάμεις που συχνά στρέφονταν εναντίον και του ίδιου του παιδιού της έως τη μεγάλη του ηλικία. Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος έπειτα από την παραπάνω πληροφορία πόσο ανηφορική θα ήταν η ζωή του Κένεθ ώσπου να έρθει η λύτρωση.

Καταθέτουμε αυτή τη σκέψη στην κυρία Αντωνιάδου, η οποία θα μας εκφράσει την παρακάτω άποψη: «Είναι συναισθηματικά δελεαστικό να παρασυρθούμε από το αίσθημα του οίκτου για τον Κλάους και για όλα τα θύματα της Ιστορίας, και να θυμώσουμε με τους θύτες, κι έπειτα να αναλωθούμε σε αυτό το επίπεδο κατανόησης των πραγμάτων και του κόσμου. Ναι, ο Κλάους ήταν ένα μεγάλο θύμα και του αναλογεί ανάλογη συμπόνια και βοήθεια, όπως οφείλεται σε όσους έχουν κάποια σωματική ή ψυχική αναπηρία. Ο Χριστός όμως δεν χτίζει την Εκκλησία Του με θύματα. Το πιο σημαντικό στην υπόθεση του ανθρώπου αυτού δεν είναι ότι τον επισκέφτηκε ο Θεός – αυτό κάνει ο Θεός, αφού Θεός είναι. Βέβαια, το σημαντικό είναι ότι ο ίδιος ο Κένεθ έπειτα ανέλαβε την ευθύνη της ύπαρξής του και των πράξεών του, ότι αποφάσισε να χτίσει ένα παρόν με Θεό και να το υπηρετήσει στο μέτρο των δυνάμεων και του βάθους της κατανόησης που μπορεί να έχει. Κρίνεται όχι ως δίκαιος, αλλά ως διαρκώς μετανοών. Κι ο Κλάους και όλοι οι βασανισμένοι άνθρωποι (νομίζω αυτή η κατηγορία αφορά πολλούς από εμάς) ζουν μέσα στη Χάρη του Θεού στον βαθμό που είναι διαρκώς μετανοούντες, γιατί η φύση τους είναι ραγισμένη και γι’ αυτό σε κάθε βήμα τους υπάρχει και μία λακκούβα, μικρή ή μεγάλη, που κάνει τον βηματισμό τους πιο ασταθή από τους εκ κοιλίας μητρός… χριστιανούς»

Η κυρία Αντωνιάδου προσθέτει: «Επειδή ο Κλάους Κένεθ έχει παραμείνει παιδί, με θετικό αλλά και αρνητικό πρόσημο, κάποιες φορές η αφέλειά του προξενεί τριγμούς και, καθότι είναι μεν στην οδό της ανάστασης, αλλά είναι άνθρωπος με τις ελλείψεις του, όπως όλοι μας, κρίνεται αυστηρά, γιατί έχει θέσει, νομίζω, σε έναν αρκετά μεγάλο βαθμό τη ζωή του σε κοινή θέα, κι έτσι τα πυρά έρχονται από ποικίλες κατευθύνσεις. Αυτό όμως ίσως είναι κι εκείνο που θα τον σώσει στο τέλος».




Loading...
Από το Blogger.